Novosti online

- klikni na foto za povećanje -

 

Online novosti (595)  

- poredaj po redoslijedu unosa u bazu podataka



<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 > >>

21-10-2020

Blue planet snima film o ponudi Slavonije i Baranje


Produkcijski tim tvrtke Blue planet, u kojemu je i njemački glumac Oliver Hoehner, tjedan dana boravi na istoku Hrvatske gdje snima promotivni film "Moja Slavonija, Baranja i zapadni Srijem".Riječ je o projektu nastalom u suradnji s Osječko-baranjskom županijom, 11 turističkih zajednica s ovog područja, JUPP-om Kopački rit, Bizovačkim toplicama… Dio ekipe je i Krunoslav Weinpert, odnosno Pointers Trevel, domaća tvrtka koja ima najviše videomaterijala o turističkim destinacijama u Hrvatskoj, koja je prije pet godina pokrenula digitalizaciju hrvatskog turizma.



Tridesetak emitiranja
- Siguran sam da je cijela priča važna za turističku ponudu Baranje, Slavonije i zapadnog Srijema. Prema mojim informacijama, ovo je među rijetkim predstavljanjima destinacije na ovakav način, bar što se njemačkog tržišta tiče - tvrdi Weinpert.

A da će turističke potencijale istoka Hrvatske vidjeti višemilijunsko tržište ne samo u Njemačkoj već i diljem Europe, odnosno svijeta, svjedoči činjenica kako će prilog biti emitiran na šest njemačkih TV postaja, kojima treba dodati još Amazon i Samsung TV. Najavljeno je 30-ak emitiranja priloga koji će trajati 22 minute. Nakon svega što je njemačka ekipa vidjela u Baranji i Slavoniji, prilozi će možda biti i duži.

- Tvrtka Blue planet promocijom turističkih destinacija bavi se već više od 20 godina. Snimili su na tisuće minuta priloga koji su emitirani u više od 70 zemalja. Izradili su 24 reportaže o Australiji, boravili su od Antarktike preko Kanade, Japana, Kine pa sve do Južne Koreje, što posve dovoljno govori o tome koliko su važni za njemačko tržište - priča Weinpert, naglašavajući kako ih se istok Hrvatske posebno dojmio, što su nam potvrdili i članovi ekipe. Što se njemačkog tržišta tiče, važno je istaknuti kako Nijemci čine približno šest posto od ukupnog broja gostiju u dvije slavonsko-baranjske županije.


Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko-baranjske županije, ističe kako su Nijemci prošle godine ostvarili više od 13.200 noćenja, što je 6,3 posto više nego 2018. godine. Prema broju noćenja, Nijemci su odmah iza domaćih turista, a ispred onih koji dolaze iz BiH, Srbije, Slovenije, Mađarske…

Tijekom proteklih tjedan dana ekipa iz Blue planeta snimila je velik dio turističke ponude Osijeka, Kopačkog rita, Bilja, Babine Grede i Cerne. Za Osijek i okolicu rekli su kako postoji golemi turistički potencijal kojeg nismo ni svjesni.

Uočili potencijal
U Kopačkom ritu su uživali vozeći se čamcima, posjetili su smještajne kapacitete općine Bilje, a u Babinoj Gredi i Cerni im je svoj način života prezentiralo 50-ak Šokaca i Šokica. Posebna pažnja pridaje se autohtonoj gastronomiji, pa su u Baranji uživali u suhomesnatim proizvodima, baranjsko-mađaraskom gulašu s ‘‘čipetkama‘‘ i ribljem paprikašu koji su pokušali sami skuhati, uz nadzor domaćih stručnjaka. Posjetili su OPG Tri mudraca, čiji ih je vlasnik Richard Apell terencem provozao Banskom kosom, vidjeli su seosko gospodarstvo Denisa Sklepića, uživali u novootvorenom objektu (podrum i smještajni kapaciteti) Jasmine Vučemilović-Šimunović u Zmajevcu, popili rakijicu u OPG-u Mravlinčić Oskar na popovačkom brdu, okrijepili se ‘papicom‘ i vrhunskim vinima u obiteljskom podrumu Kolar u Suzi, Dunav upoznali u organizaciji dvojca Takač - Ginder…
IZVOR

14-10-2020

Reciklažno dvorište i u Babinoj Gredi


Načelnik Babine Grede Josip Krnić potpisao je s tvrtkom Aksion iz Vinkovaca ugovor o izgradnju i opremanju reciklažnog dvorišta. Radovi su vrijedni 2.517.421,45 kuna, a ukupna vrijednost projekta “Izgradnja reciklažnog dvorišta u cilju smanjenja divljih odlagališta i količine miješanog otpada u Općini Babina Greda” je 3.748.402,33 kune jer su njime predviđene i druge aktivnosti. Rok izvođenja radova je šest mjeseci od uvođenja izvođača u posao. Potpisanim ugovorom o dodjeli nepovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz EU fondova Babinoj Gredi dodijeljeno je 3.141.629,86 kuna.
IZVOR

03-10-2020

Na nasipu “čuvarnica” u Babinoj Gredi vježba obrane od poplava


U Babinoj Gredi organizirana je i provedena vježba općinskog sustava civilne zaštite (CZ) na temelju godišnjeg Plana vježbi sustava CZ-a u Vukovarsko-srijemskoj županiji za 2020. te odluke općinskog načelnika, u skladu s Procjenom rizika od velikih nesreća.

Nositelj vježbe bila je Općina, a suorganizatori Ravnateljstvo civilne zaštite MUP-a RH, Područni ured CZ-a Osijek – Služba civilne zaštite Vukovar te Hrvatske vode, Vodnogospodarski odjel za srednju i donju Savu – Vodnogospodarska ispostava za mali sliv Biđ-Bosut. Cilj vježbe bila je provjera spremnosti i osposobljenosti postrojbe civilne zaštite opće namjene Babine Grede i lokalnog DVD-a u obrani od poplava - organiziranje dostave napunjenih vreća do prijelazne rampe, postavljanje folije, izgradnja zečjeg nasipa u svrhu zatvaranja prijelazne rampe, izgradnja protutlačnih zdenaca na simuliranim točkama izbijanja podzemnih voda, izgradnja češljeva u svrhu ojačavanja i stabilizacije nožica nasipa kod pojave klizišta. U vježbi su sudjelovali Općina Babina Greda (načelnik i stožer CZ-a), općinska postrojba CZ-a opće namjene, vatrogasci, Služba CZ-a Vukovar, Postaja granične policije Županja i Hrvatske vode. Vježba je provedena na savskom nasipu kod "čuvarnice" te na prijelazno-silaznoj rampi, sukladno s epidemiološkim mjerama.

Hrvatska vojska postavila je šator sa stolovima i klupama, gdje je napravljaena analiza provedene vježbe, a sudionicima je poslužen i vojnički grah.
IZVOR

18-09-2020

Za dvoranu 7 milijuna kuna


Na sjednici Skupštine Vukovarsko-srijemske županije održanoj u četvrtak, vijećnici su, između ostalog, raspravljali o županijskom proračunu za 2020. godinu te o sufinanciranju gradnje školske sportske dvorane u Babinoj Gredi. Županijska skupština većinom glasova prihvatila je prijedlog odluke o sufinanciranju gradnje i opremanja sportske dvorane Osnovne škole ‘‘Mijat Stojanović" Babina Greda.

- Jama je zapunjena, a projektna dokumentacija za dvodijelnu dvoranu s proširenim borilištem gotova. Ukupan iznos potreban za gradnju i opremanja dvorane je 30 milijuna kuna, od čega bi sufinanciranje Vukovarsko-srijemske županije bilo 7 milijuna kuna za 2021. i 2022. godinu, odnosno po 3,5 milijuna kuna za svaku godinu. Prema tripartitnom sporazumu, koji bi trebalo potpisati s Općinom Babina Greda i Ministarstvom znanosti i obrazovanja, sufinanciranje Općine bilo bi 3 milijuna kuna, a ostatak iznosa osiguralo bi Ministarstvo - kazala je Jadranka Mustapić Karlić, pročelnica Upravnog odjela za obrazovanje VSŽ-a.

Obrazlažući prvi rebalans proračuna, pročelnica za financije Sandra Adžaga istaknula je kako je u proračunu sada milijardu i 70 milijuna kuna prihoda, milijardu i 104 milijuna kuna rashoda te višak prihoda u iznosu od 34 milijuna kuna.
IZVOR

10-09-2020

Premijera vrhunskog spota “Biser Šokadije”


Čuvari slavonske kulturne baštine, iz srca Šokadije, Babine Grede, poznata Muška pjevačka skupina Babogreci, uz produkciju vrhunskog Rockoko orchestra i maestra Tihomira Ivanetića, stvorili su još jednu istinsku pjesmu iz slavonske duše te još bolji spot. Pjesma pod nazivom ‘‘Biseri Šokadije‘‘, autora Ilije Babića, stavila je Slavoniju u najljepše stihove kroz priču o jednom od njezinih simbola, konju. Spot je svoju premijeru imao u utorak na CMC televiziji.

Šokački štih
- Svi smo presretni da je izišla ova prekrasna pjesma, prije svega jedan visokobudžetni istinski slavonski spot koji nije rađen onako u dahu, nego nekoliko dana. Mnogo je tu bilo statista, pregrš prekrasnih konja, vrhunskih jahača, zaprega, svatovi… Tako smo u jednom spotu pokazali jednu moć i bogatstvo naše Slavonije. Pjesmu je napisao Ilija Babić, odličan autor koji je napisao i onu poznatu ‘‘Tri Šokca‘‘, a sve je odsvirao Rockoko orchestra predvođen Krunoslavom Dražićem, koji je i aranžirao pjesmu te Damirom Butkovićem, a postprodukciju napravila je Produkcija Nova Marija Šuline. Dakle, riječ je o respektabilnoj ekipi od koje se očekuje nešto dobro i zato sam siguran da će publika biti zadovoljna. Tema pjesme je vrijednost konja u životu čovjeka u prošlosti, jer je konj hranio obitelj, ljudi su se s konjem vjenčavali, radili s njim. Drugi dio pjesme predstavlja današnji život s konjem koji je samo ljubav prema toj plemenitoj životinji, i prikaz jednog simbola naše prelijepe Slavonije. Kada mi je Ilija Babić prvi put pokazao pjesmu odmah sam rekao to je to, jer u njoj ima nešto drugačije, ali je ostao onaj stari prepoznatljivi slavonski i šokački štih. Siguran sam da smo napravili jednu pjesmu i spot koji će ostati, i tko god ga u svijetu pogleda moći će se sjetiti svoga djetinjstva, svoje Hrvatske i Slavonije - kaže neumorni borac za tamburašku i slavonsku glazbu, vlasnik Rockoko studija Tihomir Ivanetić.

Sve o konjima
Kako reče Ivanetić, pjesmu tekstualno i glazbeno potpisuje Ilija Babić, vođa Muške pjevačke skupine Babogreci, koji uvijek o Slavoniji, pa tako i o ovoj pjesmi priča pune duše i srca.

- Moram prije svega reći da sam predsjednik Udruge za promicanje i očuvanje šokačke baštine ‘‘Šokadija‘‘ Babina Greda, koja ima zadatak čuvati sve ono što je vrijedno u ovom najvećem šokačkom selu, dakle i šokačku rič, običaje i ono prema čemu je Babina Greda bila posebno poznata, a to je da je prije pedesetak godina imala 350 stanova, odakle se stvaralo i širilo domaćinstvo, kupovalo dukate i druge važne stvari. Najvažnije je ipak da je Babogredac od pamtivijeka poznat po druženju i životu s konjima. Pa, eto, mi koji smo u djetinjstvu morali čuvati konje, hraniti i brinuti se o njima, u nama ta ljubav još uvijek živi, a i živjet će, jer je Babina Greda i danas puna uzgajivača konja i to poznatih lipicanaca. Upravo zato odlučio sam napisati ovu pjesmu da bih otvorio oči mladima što je konj značio ljudima nekada, on je zapravo oplemenjivao sve, a to sam želio spojiti u stihovima i melodiji. Do sada su oni koji su čuli pjesmu dali odlično mišljenje, spot je napravljen odlično, slikom prati svaku riječ i svaku poruku koju stihovi nose. Stvarajući spot obišao sam gotovo sve uzgajivače konja u Babinoj Gredi kako bi pokazali istinsku sliku današnjeg uzgoja konja. Na kraju smo u rotoru našeg sela zamolili jahače da se svi skupe i pokažu tu ljepotu za spot, a na kraju je završna slika ispala toliko lijepa da je postala naslovna, pa je ona i na našem plakatu. Što još reći, srce i duša su mi puni, također i mojim Babogrecima, a siguran sam i svima onima koji i danas s ljubavlju uzgajaju tog našeg ponosnog konja lipicanca. Želja mi je da svi zajedno pjevamo ovu pjesmu, družimo se i na kraju krajeva čuvamo sve ono što Šokadija danas pomalo gubi - zaključio je Ilija Babić.
IZVOR

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 > >>